Conform politicii noastre de colaborare cu clienții noștri, secțiunea de configurare ar trebui să fie una pur decorativă, în sensul ca operatorii nu ar avea nevoie să acceseze această secțiune.
Am obijnuit clienții noștri să nu acceseze secțiunea de configurare, decât pentru configurarile globale ale programului:
Inclusiv aceste configurări sunt făcute împreună cu reprezentanții noștri, dar clienții au libertatea de a modifica aceste secțiuni.
Configurările legislative:
Pe parcursul timpului, câștigând experiență atât în colaborarea cu clienții, cât și constatările despre eroara umană, am ajuns la concluzia că toate modificărlie legislative vor fi operate în mod automat de către dezvoltatorul programului, prin actualizări de soft.
Configurările se operează în mod automat la nivelul bazei de date odată cu primar pornire a programului după o actualizare legislativă.
Opțiuni configurabile pentru raportările programului sunt cele legate de funcționarii care trebuie să semneze fiecare document în parte. Există o listă a funcționarilor cu interes la departamentul de asistență socială și din acea listă configurabilă se pot opera configurări la nivelul fiecărui document în parte.
Configurări ergonomice
Există zone în program în care se pot comasa operațiuni. Un exemplu elocvent, este secțiunea în care se opereaza dosarul pentru VMG. În acest sens, nu legea prevede acțiuni specifice între momentul înregistrării anchetei sociale și momentul înregistrării fișei de calcul. Aici, programul vine cu o opțiune configurabilă, în care permite operatprului de dosar să înregistreze fișa de calcul în același moment cu ancheta sociaă.
Toate aceste automatizări vin în ajutorul operatorilor din departamentul de asistență socială, permițându-le sa opereze informații în deplină siguranță, chiar dacă nu sunt la curent cu ultimele actualizări legislative.
Cu toate configuările automate propuse de dezvoltator, operatorul are totuși libertate totală în operarea configurărilor generale ale programului.