Programul este unul gândit în așafel încât să ajute departamentul de Asistență socială din cadrul primăriilor, punând bazele pe viteza de operare, pe automatizare și pe siguranța datelor.
Asistă operatorul în fiecare acțiune pe care acesta o are la nivelul programului, restricționând operarea eronată, incompletă, defectuasă și nelegală.
Oferă automatizare maximă la toate departamentele programului, ajutând operatorii să efectueze manual cât mai puține operațiuni posibile.
Raportările sunt detaliate, oferă filtrări specifice și include si raportări neobligatorii, dar care pot ajuta operatorii în colectarea informațiilor într-un grad cât mai mare posibil.
Având în vedere numărul mare al modificărilor legislative, a trebuit ca aplicația să fie gândită ca o aplicație in sistem LTM (Long-Term Maintenance), pentru actualizarea programului conform cu toate modificările legislative apărute.
În acest sens, punem la dispoziția clienților un sistem de colaborare testat și perfeționat continuu încă din anul 2012, colaborare prin care oferim atât asistență juridică, cât și dezvoltări ale programului, bazate pe:
Venim în întâmpinarea clienților cu departamentul nostru de relații cu clienții, departament care este în contact permantent cu clienții pe deoparte și cu departamentele interne ale firmei (departamentul de dezvoltare, departamentul de programare, departamentul juridic).
Toate informațiile programului sunt păstrate în baze de date, iar acestea au nevoie de mentenață constantă, pentru a nu pierde datele operate în program. În acest sens, oferim mentenanță și reparațiile necesare la nivelul bazelor de date, atât manual, cât și prin sistemul propriu de back-up profesional de date.