ACTUALIZĂRI DISPONIBILE PENTRU APLICAȚIA eSoc - Asistență socială

 Versiunea 1.10.2.17363 - Data release 23 martie 2018
    Sectiune configurari
  • A fost adaugata o sectiune speciala pentru personal autorizat de service in care se pot rula comenzi la nivelul bazei de date.
    Istoric cereri
  • Au fost aduse corectii de siguranta la nivelul bazei de date, pentru situatiile in care informatiile initiale au fost compuse eronat.
    Anchete sociale din istoric
  • Reinitializarea anchetelor sociale din istoric, la momentul retiparirii acestora.
  • Data si numarul anchetelor este preluat din istoric si nu se mai suprapun cu situatiile sugestibile pentru adaugarea de anchete sociale noi
    Preluare noua de date
  • A fost adaugata sectiune noua de preluare de informatii primite de la AJEPIS
  • Se preia Anexa nr. 2, cu informatiile venite de la fortele de munca
  • Se preiau adeverintele (valabile cate 6 luni)
  • Se preiau datele de de angajare
  • Datele in care au fost inregistrate refuzuri de angajare
  • Datele la care au fost inregistrate refuzuri de participare la cursuri de formare profesionala
    Sectiuni noi de date in fisa personala
  • La nivelul fisei personale (in sectiunea de colectare date despre adeverintele de la fortele de munca), a fost adaugata sectiune noua de genstionare a informatiilor legate de angajari
  • La nivelul fisei personale (in sectiunea de colectare date despre adeverintele de la fortele de munca), a fost adaugata sectiune noua de genstionare a informatiilor legate de refuzul de angajare
  • La nivelul fisei personale (in sectiunea de colectare date despre adeverintele de la fortele de munca), a fost adaugata sectiune noua de genstionare a informatiilor legate de refuzul de a participa la cursuri de formare profesionala
    Utilizatori cu acces la program
  • Sistemul de gestionare al utilizatorilor, impreuna cu drepturile de acces ale acestora la nivelul programului trece pe sistemul nou si rapid al progrmaului.
    Persoanele afisate in listele cu adeverinte si in lista persoanelor apte de munca
  • Corectie automata de la sistemul initial care nu mai corespundea cerintelor actuale din program
    Sectiunea DISPOZITIA PRIMARULUI
  • Se dezvolta sectiunea, prin oferirea posibilitatii de tiparire a unei decizii din istoric, la nivelul unui dosar
  • Filtrarea dosarelor afisate pe pagina de istoric
  • Dosarele din istoric - se afiseaza toate starile dosarului din istoricul acestuia
Scroll to Top